Wednesday, November 24, 2010

kita kita

. cerita kita . dunia kita . milik kita .
kita
 liza , wani , ain , fatin , azi .
fatan , adi , arul , ewan , am , rafizi .
anusyia , darshvin , kaleesha , nanthini , gayathiri .
haridas , thiyagu , logan .
nabilah , nabihah , ainun , afiqah , syafiqah .
kamal , haikal , arif , aizat , muaz . amin .
dayu , hajar , ummi , jannati .

w a r n a w a r n i c i n t a



6tahun berlalu , ingatan aku kuat lagi lah .. segala kenangan manis menjadi bualan setiap pertemuan . hilai tawa memecah kesunyian apabila teringat segala kenangan yang tak pernah kita lupakan . haha . aku pernah tarik kerusi kau ojan . ingat tu . disebabkan itu juga kerusi yang aku tarik hampir mencium kepala aku kan , tapi kau sayang cousin kau ni lebih . hati tak sampai nak melukaiku . eceh . haha .
terlalu banyak kenangan pahit bagi kita dulu lah tapi semua tu lah manis kini . bodoh nya kita dulu sebab buat benda benda ni ? hakikatnya tak kan ? segalanya mendewasakan zaman diri kita .
siapakah yang bertakhta dihati kau , kau dan kau dulu ? hurm kekal ke hingga kini ?
cinta monyet kan . aku dah cakap dah . sapa suruh tak dengar ?
ah lupakan cinta . aku dulu jahat kan . aku lah tomboy segala tomboy . mesti korang tak suka aku .
wah !!! ... sangat sedih sekali ..
faraboy kan nama iwan bagi dekat aku . tapi ok what . dulu cikgu shaharudin , ingat lagi tak ? dia pernah baling bola dekat kepala aku sebab aku asyik bercakap sampai dia tak boleh nak sampaikan apa yang tersirat dekat hati dia . maafkan saya cikgu :)
banyak sangat lah kenangan aku dengan korang semua .
aku tak nak lupakan semua ni sebab tanpa korang aku takkan jadi macam sekarang ni .
most important , tok my lovely cousin lah . aku rasa dia tahu segalanya kot pasal aku .
tapi sumpah sekarang dia poyo . haha aku tetap sayang dia .
thanks sebab sudi jadi watak sampingan je dalam hidup aku ni .
aku lah watak utama dalam dunia aku .
kita cuma sementara dekat dunia ini dan kita juga lah yang mencorakkan segalanya dalam diri kita .
semuanya akan berbalik pada diri kita juga kan .
aku tahu korang sayang aku . aku hargai segalanya dari kamu semua ya . :)
tapi korang jangan lah lupa aku pulak .
cameron , kem , kursus , upsr . psra . semua kenangan kita .
aku tak nak ingat semua ni sorang sorang ,
rafizi pernah cakap "kita jumpa dekat menara gading tau"
wani selalu buat aku rasa diri aku rendah sebab kau ada segalanya .
ain aku sayang kau sebab kau ajar aku erti kehidupan .
liza kawan yang sentiasa ada untuk aku susah ataupun senang ,
fatin , ouh kau lah musuh ketat ku dulu tapi tak kini kan .
azimah , anak doktor gigi . haha . kau ingat kan mase tadika dulu aku baik dengan kau masa mak kau datang nak cek gigi kitaorang je. bpura pura masa tu, nak tunjuk kat mak kau yang kita ni rapat . haha .
heezwan sori aku tak suka kau dulu .  haha .
adi maaf tau aku hampir hampir buat kau kena langgar motor an sebab aku jugak ko pernah terhantuk kepala dekat blackboard . haha . pdn muka : P
shahrul basiron aku tak da point tok kau cuma tie merah kau tetap lawa . haha .
kamal kau lah keeper abdul samad .
aminuddin cinta sejati ku satu masa dulu  . eeyuuww . sadis gila lah . haha . baju melayu kau pernah koyak sebab aku jugak kan ? tu lah lain kali tengok paku sebelum lari . haha .
amin akhir ustaz ouh ustaz . badan je besar tapi kuat touching . main kejar kejar tapi merajuk if kau yang jadi musang nya kan . pasni tak payah main dah .
ojan kau terbaik dulu kini dan selamanya .
yang lain2 . aku tetap ingat segalanya pasal korang . siapa pendiam , siapa suka conteng2 meja, ngumpat aku ngumpat cikgu , haha , tapi semua ni memory lah . mana mungkin kau lupakan .
hari raya jalan kaki . :)
dah lah penat mengarang .
aku tau korang sayang aku sangat sangat kan . ahha . :) ferra <3


No comments:

Post a Comment