Monday, November 22, 2010

dua hati

"tengs 4 the add" :) kata kata hikmah kononnya bagi mereka yang baru menerima buddy baru kat myspace . ouh terlalu kalut bila memikirkan myspace yang dulunya menjadi keagungan para follower . selamat tinggal myspace kini dan selamanya . hello fb , eh twitter juga yah . tapi tanpa myspace aku tak kan nya kenal kamu kamu dan kamu . Hah kamu , terima kasih daun keladi sebab kamu dah buat hidup saya bahagia dan ceria kan?, tapi saya rasa saya yang mewarnai hidup kamu . :) credit untuk diriku ! . aku sayang kau sangat sangat, sayang nya kita berjauhan . ah , kita pasti bertemu juga menyambung rindu yang kian putus tatkala badai melanda . hurgh sangat jiwang lah , hate this lol ! . rindu dan sayangku untuk kau . jangan biarkan kenangan lalu tu menghapuskan segala cita cita kau okay :) . jadikan kenangan sebagai batu aras untuk terus berjaya seperti afgansyahreza kesayanganku . Gelak tawa gurau senda selalu terpahat dalam hatiku bila kau pergi meninggalkan aku satu hari nanti . tapi kau tetap kau yang aku kenal dulu . aku tahu kau takkan pernah berubah menjadi kacang yang cuba melupakan kulit tatkala berada di puncak ALPS sekalipun . jadi diri kau walaupun kau sudah menjadi apa yang kau inginkan . aku sayang kau sangat sangat . salam scha alyahya dari aku yang selalu tersenyum cumil melihat gelagatmu :) nice to know you <3

3 comments: