Sunday, November 21, 2010

murai wiraku

"poyo lah minah ni" . terdetik isi hati aku masa mula mula kau kenalkan diri kau . Tapi aku tahu kau tak macam tu . Kadang kadang perasaan iri hati mula timbul bila melihat sendiri attitude kau yang mudah mesra dengan orang sekeliling kau walaupun orang tu cuma makcik cleaner yang baru pertama kali kau kenali . Minah becok lah katakan .. Tapi aku kagum dengan kau , kau selalu mengalah dengan keadaan sekeliling yang cuba merobek kegembiraan dan keriangan anak kecil yang sering terpancar pada muka kau yang murah dengan senyuman dan gelak tawa ala ala scha alyahya tu kan . HAHA .. jangan kau hancurkan impian kau yang agak bangang dan tak boleh diterima akal aku yang agak bijaksana ni okay . Kau tak mungkin bertakhta di hati Afgansyahreza , jauh panggang dari api lah budak ! .. Simpan angan angan wahai minah jenin . Diploma kau pegang dulu baru lah boleh belagak depan Afgan jejaka kau tu . Dah lah , aku rasa bingkisan aku untuk kau yang terlalu istimewa cukup lah setakat satu perenggan sahaja . Kau belum HOT lagi sayang !! . Hormat diri kau dulu kalau kau nak jadi somebody yang agak hodoh dan bodoh dimata mereka yang kehausan dosa untuk menambahkan pahala kau. Kau akan jadi diri kau kalau kau selalu ingat pada diri kau . Hanya kau wira hidup aku dulu kini dan selamanya .

No comments:

Post a Comment