Monday, November 22, 2010

mana ada aku nak tackle kau

kesian kau kan budak 140cm . orang tak kenal kau tapi dah jugde macam macam . aku turut bersimpati kot . aku tahu kau suka kenal dengan semua orang sebab kau suka macam tu kan . kau nak sangat kenal orang orang tu sebab kau nak tahu apa yang ada dalam diri dia . betul ke dia jadi diri dia yang sebenar kan . kiranya kau ni minah yang suka jaga tepi kain orang gak lah kan . tapi orang selalu salah anggap segala perbuatan dan kebaikan yang kau buat . bukannya award ataupun pujian yang kau inginkan tapi kau nak kan kepuasan untuk diri kau bila kau dah dapat pe yang kau nak tu . psyco doe kau ni . kalau kau musykil mesti kau sengsara macam cacing kepanasan sebab kau tak dapat tau apa apa . haha . aku tetap tabik spring berpintal pintal kat kau sebab kau tahan segala tohmahan orang . good job ! . kadang kadang aku tengok kau macam nak jerit dekat semua orang dan say " aku budak baik lah . kenapa korang tak pernah nak percaya ? kenapa ada je anasir anasir jahat yang tak suka dengan apa yang aku buat ? aku buat semua ni bukan untuk korang tapi untuk diri aku . aku gembira buat benda ni semua sebab ini lah diri aku . aku nak buat semua orang gembira tapi kenapa korang tak terima ? " . Tapi tak mungkin kau buat macam tu kan sebab kau ni sengal  . senyum dan ketawa macam tak ada masalah . mungkin ini yang terbaik untuk diri kau sebab hidup kau akan ceria kalau tengok semua orang ceria dengan kau kan ? aku tau kau sayang semua orang. lepas ni kalau ada orang kutuk kutuk biarkan je . mulut orang kan lagi besar dari mulut tempayan .
asalkan kau gembira dengan hidup kau , aku pun akan terus ada dalam diri kau . :) aku untuk kau ..

No comments:

Post a Comment