Monday, November 22, 2010

ferra heyley tora

pada era globalisasi yang kian maju lagi kondusif ini menyemarakkan hati aku untuk terus tidak kalut di alam cyber tanpa blog di lappy . Lihat sendiri dengan angkuh lagi riak aku sudah berjaya mencipta laman blog sosial untuk aku terus mengatakan isi hati limpa dalam lubuk kecil ini .  Tidak ada yang tak mungkin dalam dunia aku weyh . Belagak bukan untuk terus hanyut dalam khayalan tapi untuk terus maju dalam kehidupan . Suda is suda , kalau aku terus merepek memang krismas pun tak kesudah . ferraheyleytora cuma ciptaan semata untuk memikat hati sang teruna(haha kalau ada yang tpikat la). ferra ala ala nama glamour aku untuk terus bertakhta di hati fan fan aku yang semakin addict melihat aku . HAHA . heyley sape tak kenal budak paramore yang cumil lagi kecil molek macam aku yang talkative ni kan . tapi , dia tak mungkin dapat menandingi aku dalam peraduan "siapa bijak berbahasa" kerana aku mahir dalam bahasa ibunda aku yang penuh dengan prosakata ditambah peribahasa serta bidalan dan simpulan bahasa yang sukar disimpulkan oleh sekalian makhluk makhluk puaka . :)  mengimbas kenangan kanak kanak di kampung halaman tercinta apabila berjalan kaki ke kedai bongkok dan gemuk semata mata ingin membeli jajan tora setiap kali mainan terbaru muncul di kaca televisyen. Ah ! ini semua permainan kata untuk menarik para follower terus terusan membaca blog aku tercinta . Aku cuma manusia biasa yang sering melakukan kesilapan zahir dan batin tapi aku sebagai manusia masih berhak untuk berkata kata bagi merungkai segala kejatuhan dan kealpaan para manusia yang khilaf dalam kehidupan . Aku bukanlah manusia yang tahu semuanya dan kau bukannya tahu segalanya dalam hidup kau . Gelak tawa seiring bersama hidup aku yang penuh dengan warna warna keceriaan agar hidup aku mendapat keberkatan ibu bapa tercinta dan yang terAGUNG MAHA PENCIPTA . Andai kata blog aku terus bergerak pantas itu bermakna aku masih diperlukan . Teruskan menanti dan menanti muka surat selanjut lanjutnya dari aku yang kecil lagu cumil ini . Bagi loser loser yang hanya mencebik kan bibir dan muka tatkala membaca blog aku teruskan membaca dengan senyuman mekar didada . Kalau dah tak suka sangat dipersilakan angkat kaki kau jauh dari halaman . huh . sikit pon aku tak HERAN .

1 comment: